Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zgłoś awarię » 994, 660 074 611

-.+Rozmiar tekstu

 

Rozwiązanie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków może nastąpić poprzez:

  • zakończenie trwania okresu umownego;
  • na pisemny wniosek Odbiorcy;
  • za porozumieniem stron;
  • z winy Odbiorcy zgodnie z Ustawą o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków.

 

Pisemny wniosek o rozwiązanie umowy należy złożyć w Dziale Zbytu. Wniosek (format PDF, 127 kB) powinien zawierać:

  • dane odbiorcy usług ze wskazaniem aktualnego adresu doręczania korespondencji;
  • dane nieruchomości, której dotyczy wniosek (adres nieruchomości, numer umowy, numer nabywcy, numer obiektu);
  • powód rozwiązania umowy (np. utrata tytułu prawnego do nieruchomości, zakończenie funkcjonowania przedsiębiorstwa, likwidacja przyłącza)
  • w przypadku przekazania nieruchomości nowemu użytkownikowi – wskazanie jego danych kontaktowych.

 

W załączeniu do wniosku należy przedłożyć protokół zdawczo – odbiorczy zawierający numer i stan wodomierza na dzień przekazania podpisanego przez stronę przekazującą i przejmującą, o ile na dzień złożenia wniosku został on spisany.

W celu rozwiązania umowy na świadczenie usług rozliczania wody z użyciem podlicznika należy złożyć wniosek o rozwiązanie umowy przy pukcie czerpalnym (format PDF, 126 kB) wraz z protokołem zdawczo – odbiorczy zawierającym numer i stan wodomierza na dzień przekazania podpisanego przez stronę przekazującą i przejmującą, o ile na dzień złożenia wniosku został on spisany.

Umowa zostaje rozwiązana z zachowaniem umownego okresu wypowiedzenia. Okres może ulec skróceniu, na wniosek klienta, jeżeli w czasie jego trwania nowy odbiorca usług wystąpi z wnioskiem o zawarcie umowy z MPWiK w Bochni sp. z o.o. (zmiana odbiorcy usług). Jeżeli po upływie powyższego terminu wypowiedzenia nowy odbiorca usług nie wystąpi z wnioskiem o zawarcie umowy z MPWiK w Bochni sp. z o. o., zachodzą przesłanki do odcięcia dostawy wody i zamknięcia przyłącza kanalizacyjnego.

Koszty ponownego uruchomienia dostawy wody obciążają odbiorcę usług.

Komunikat

KOMUNIKAT

 

Od dnia 12.10.2020r. laboratorium Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji w Bochni sp. z o.o. zmienia zasady przyjmowania próbek wody do badań od klientów zewnętrznych.

W celu uzyskania informacji w sprawie dopełnienia formalności związanych ze zleceniem badania wody prosimy o kontakt z laboratorium tel. 14 614 95 13, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Od dnia 12.10.2020r. w związku z wprowadzeniem nowych zasad bezpieczeństwa dotyczących z ograniczeniem rozprzestrzenianiem się koronawirusa SARS-CoV-2 powodującego chorobę COVID-19 oraz w trosce o zdrowie i bezpieczeństwo naszych klientów i pracowników, biura MPWiK w Bochni będą niedostępne dla klientów z zewnątrz, aż do odwołania. Zachęcamy do załatwiania spraw z wykorzystaniem komunikacji elektronicznej lub telefonicznej.

W celu załatwienia spraw administracyjnych wymagających złożenia formalnych wniosków prosimy o ich przesyłanie na elektroniczną skrzynkę podawczą: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub kontakt telefoniczny celem ustalenia formy przesłania dokumentów, numer centrali: 14 614 95 11.
W przypadkach, gdy konieczny jest kontakt osobisty prosimy o uzgodnienie telefoniczne terminu i godziny spotkania, numer telefonu 14 614 95 11. Korespondencję można dostarczać do skrzynki wrzutowej znajdującej się przy bramie wjazdowej od ul. Partyzantów.

Odczyty wodomierzy i prace związane z wymianami wodomierzy będą realizowane na bieżąco. Prosimy o zapewnienie pracownikom bezpiecznej odległości w trakcie wykonywania prac, jak również o poinformowaniu, przed wejściem na teren nieruchomości pracowników, o ewentualnej kwarantannie bądź izolacji. Aby zapewnić bezpieczeństwa Państwa jak i naszych pracowników prosimy naszych klientów o podawanie stanu wodomierzy poprzez formularz elektroniczny znajdujący się na stronie http://mpwikbochnia.pl/index.php/informacje-dla-klientow/stan-wodomierza, bądź telefonicznie pod numerem 14 614 95 16. Płatności rachunków za usługi wodno-kanalizacyjne prosimy realizować przelewami elektronicznymi na numer konta podany na fakturze.

 

Pragniemy poinformować, że powyższa sytuacja nie wpłynie na zapewnienie ciągłości dostaw wody, a także odbioru ścieków.

MPWiK w Bochni równocześnie informuje, że zarówno Światowa Organizacja Zdrowia (WHO), jak i Główny Inspektorat Sanitarny w Warszawie, potwierdzają brak zagrożenia dla systemów wodociągowych w zakresie rozprzestrzeniania koronawirusa. WHO w publikacji z dnia 2.03.2020r. (Water, sanitation, hygiene and waste management for the COVID-19 virus. Technical brief. WHO 3 March 2020) informuje że obowiązujące procedury i środki są wystarczające do zapewnienia bezpieczeństwa wody pitnej. Proces dezynfekcji wody zapewnia szybką utratę aktywności wirusa COVID-19. Proesy uzdatniania środkami dezynfekcyjnymi oraz promieniami UV stosowanymi przez MPWiK są najskuteczniejszymi metodami zapewniającymi bezpieczne korzystanie z wody z kranu.

Przepraszamy za wszystkie niedogodności

Strona Miasta Bochnia                               Biuletyn Informacji Publicznej

  • baner
  • baner
  • baner
  • baner