Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zgłoś awarię » 994, 660 074 611

-.+Rozmiar tekstu

 

Jeżeli podłączyli Państwo nową nieruchomość do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej, należy podpisać umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzenie ścieków. Również jeżeli zakupili Państwo lub sprzedali nieruchomość, która jest przyłączona do sieci wodociągowej i/lub kanalizacyjnej, należy przepisać umowę o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków na nowego właściciela nieruchomości.

W tym celu należy wystąpić z wnioskiem do MPWiK w Bochni sp. z o.o. o zawarcie umowy o zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków (osoba fizyczna (format PDF, 130 kB)/podmiot gospodarczy (format PDF, 129 kB)) oraz dołączyć dokumenty niezbędne do podpisania umowy:

  • aktualny dokument potwierdzający tytuł prawny do nieruchomości np.: wypis z księgi wieczystej, umowa najmu, dzierżawy lub inna, decyzja administracyjna, wypis z rejestru gruntów, postanowienie sądu, itp.;
  • decyzja właściwego organu administracyjnego o nadaniu lub zmianie adresu nieruchomości (o ile adres nieruchomości nie został wyraźnie wskazany w dokumencie potwierdzającym prawo własności);
  • protokół odbioru przyłączy wraz z gwarancją Wykonawcy robót;
  • protokół zdawczo-odbiorczy ze stanami wodomierzy na dzień przejęcia/przekazania nieruchomości (dokument niezbędny w przypadku zmiany dotychczasowego Odbiorcy usług);
  • wniosek dotychczasowego Odbiorcy usług o rozwiązanie umowy z MPWiK w Bochni sp. z o.o. (format PDF, 127 kB) (dokument niezbędny w przypadku zmiany dotychczasowego Odbiorcy usług);
  • dowód osobisty;
  • wniosek o polecenie zapłaty (format PDF, 127 kB) (dotyczy odbiorców, którzy chcą korzystać z tej usługi);
  • wniosek o podpisanie umowy z najemcą (format PDF, 126 kB) (jeżeli nieruchomość będzie wynajmowana/wydzierżawiana).

 

Ponadto:

  • osoby fizyczne:
    • notarialne pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeżeli osoby te nie są właścicielami nieruchomości lub nie posiadają tytułu prawnego do nieruchomości;
    • w przypadku współwłasności nieruchomości osoba podpisująca umowę powinna posiadać oświadczenie od wszystkich współwłaścicieli nieruchomości, w którym wyrażają zgodę na zawarcie umowy;
    • w przypadku współwłasności majątkowej małżeńskiej umowa powinna być podpisana przez każdego z małżonków (ewentualnie należy posiadać oświadczenie jednej ze stron w formie pisemnej);
  • osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą:
    • notarialne pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeżeli osoby te nie są właścicielami nieruchomości lub nie posiadają tytułu prawnego do nieruchomości;
    • zaświadczenie o nadaniu nr REGON;
    • decyzja o nadaniu NIP;
    • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
  • osoby prawne (spółki akcyjne, spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, spółdzielnie, wyższe uczelnie, fundacje, kościół i poszczególne jego jednostki organizacyjne, instytucje państwowe, stowarzyszenia, samodzielne publiczne zakłady opieki zdrowotnej, partie polityczne itp.):
    • notarialne pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeżeli osoby te nie są właścicielami nieruchomości lub nie posiadają tytułu prawnego do nieruchomości;
    • zaświadczenie o nadaniu nr REGON;
    • decyzja o nadaniu NIP;
    • aktualny wypis z właściwego rejestru;
    • aktualne pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeżeli osoby te nie są wymienione we właściwym rejestrze;
  • spółki osobowe (spółki jawne, spółki partnerskie, spółki komandytowe, spółki komandytowo-akcyjne):
    • notarialne pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeżeli osoby te nie są właścicielami nieruchomości lub nie posiadają tytułu prawnego do nieruchomości;
    • zaświadczenie o nadaniu nr REGON;
    • decyzja o nadaniu NIP;
    • aktualny wypis z właściwego rejestru;
    • aktualne pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeżeli osoby te nie są wymienione we właściwym rejestrze;
  • spółki cywilne:
    • notarialne pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeżeli osoby te nie są właścicielami nieruchomości lub nie posiadają tytułu prawnego do nieruchomości;
    • zaświadczenie o nadaniu nr REGON;
    • decyzja o nadaniu NIP;
    • zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej osób tworzących spółkę cywilną lub wydruk z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej;
    • aktualne pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeżeli osoby te nie są wymienione we właściwym rejestrze;
    • umowa spółki cywilnej
  • wspólnoty mieszkaniowe:
    • zaświadczenie o nadaniu nr REGON;
    • decyzja o nadaniu NIP;
    • uchwała o wyborze Zarządu Wspólnoty ze wskazaniem siedziby Wspólnoty, wraz z listą głosujących;
    • uchwała Zarządu Wspólnoty o powierzeniu obowiązków administrowania ww. budynkiem podmiotowi innemu niż Zarząd;
    • pełnomocnictwo dla Zarządcy (administratora) do zawarcia umowy na zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków bądź umowa o powierzeniu administrowania budynkiem, jeżeli umowa na zaopatrzenie w wodę i/lub odprowadzanie ścieków nie będzie podpisywana przez Zarząd Wspólnoty (w pełnomocnictwie lub umowie o powierzeniu administrowania powinno znaleźć się wyraźne stwierdzenie, że administrator – jako reprezentant Wspólnoty jest upoważniony do podpisania umowy ze Spółką);
    • aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej albo umowę spółki (w przypadku spółki prawa cywilnego) oraz decyzję o nadaniu nr NIP i nr REGON osoby prawnej lub osoby fizycznej, którą Wspólnota wybrała jako Zarząd Wspólnoty lub jako administratora do podpisania umowy;

Strona Miasta Bochnia                               Biuletyn Informacji Publicznej

  • baner
  • baner
  • baner
  • baner